torsdag 24 mars 2011

Plötsligt så hände det......

Emilia släppte taget och gick själv!!!! Så nu knatar hon runt så mycket hon bara kan =). Precis 14 månader var hon när hon gick själv för första gången! Min lilla tjej kan gå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fattar ni?!!! Kan knappt tro det själv!
Och sen har hon ju fått sin första tand oxå.....så nu är det tandborsting varje dag och det tycker hon är jätte kul som tur är.

I dag kommer mamma....som jag har längtat och Emilia oxå kan jag tänka mig!
Det bästa är att jag inte kommer gå i skolan nu när mamma är här så jag kommer kunna träffa henne hela tiden. Skulle igentligen börjat skolan i måndags men pga missförstånd eller slarv från SI sida så blev min skolgång uppskjutit till den 4 april istället, då börjar nämligen nybörjarkursen. Ser fram emot detta. Ska bli så roligt att lära sig spanska. Förstår ganska mycket redan för att aldrig ha läst språket men kan inte prata så bra. Men det tänker jag ändra på.

Vi trivs jätte bra här nere! Det enda som fattas är familj och vänner! Snälla, snälla....kan inte alla ni flytta hit =) eller det bästa hade varit om man flyttade  detta klimatet till Sverige =)

Denna veckan har det blivit mycket sol och bad! I like! Emilia har badat varje dag...men nu tycker hon inte poolen är lika intressant nu när hon har lärt sig gå! Så det är mest det vi gör om dagarna, går runt alltså. Emilia tycker det är så roligt att äntligen kunna bestämma aldeles själv var hon ska gå. Så jag får fortfarande en hel del motion men nu slipper jag få ryggskott iallafall =)

Ha det så bra alla fina!
Puss och Kram <3


2 kommentarer:

  1. Åååååå stora tjejen. Härligt att hon kan gå :-D Fast nu går det undan kan jag tänka å hon är ju ännu snabbare när hon går :-D
    Önskar att jag hade kunnat komma o hälsa på er!!!
    Har en kompis som åkte till Gran Canaria idag o avundsjuk är jag :-D
    Nä klart att jag är glad för hennes skull :-D Men jag vill me!!!!
    Saknar er.
    //Jessica H med familj
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    Hon är hur snabb som helst =).....jag får verkligen motion om man säger då.....men det skadar ju inte....hihihihi!
    Hade varit underbart kul om du kunnde komma och hälsa på!
    Saknar dig oxå!!!
    Puss och kram <3

    SvaraRadera