måndag 3 januari 2011

Iform


I dag har jag och E haft finbesök av världens bästa Jenny! Vi hämtade Jenny på fm och sen körde vi till Willys och handlade massa nyttig mat! Nu börjar mitt nyttiga liv hade jag tänkt! Nu ska jag fanimej gå ner i vikt! Jenny är expert på kost och träning! Så nu är det hemmaträning som gäller för min del med bla hopprep och hantlar! Här ska det tajtas till! Känns som det är hög tid att komma iform efter graviditeten!
Håll tummarna för mig!
Vi lagade en god, nyttig lunch på tonfisk och fullkornspasta!

I han även med tjejsnack och lek med E!

E och Jenny myser med dockan

aaaahhh aaahhh!

Sen vet jag inte riktigt hur detta gick till men helt plötsligt hade E en godis i munnen!
Då ser man så här lycklig ut!
Mmmmmmm....E har nog aldrig smakat något godare i sitt liv tidigare!
Så här glad var hon så klart inte när jag tog godisbiten ifrån henne efter en stund. Blev en del tårar.

E visar att hon kan spela på pianot med sina fötter =)
Jenny är såklart jätte imponerad!
Love you gumman!


Efter några timmars mys med Jenny så körde vi henne hem och när vi var hemma igen var både jag och E trötta så vi vilade en stund. Jag hade kunnat sova mycket längre om jag fick så jag var ganska trött! Kände för att hitta på något men orkade ändå inte, men till slut slutade det med att vi åkte hem till vår fina Maria och hennes familj!

E och Clara leker på Claras rum. 
E leker så fint när hon är hos andra. Det gör hon hemma med men inte lika långa stunder som när hon är hos någon annan. Det är ju såklart roligare med nya leksaker, sådana man inte har hemma.

Läser böcker...eller rättare sagt plockar i och stoppar i boxen =)

Värdens finaste Clara! <3

Min finaste vän Maria <3


Blir alltid så bortskämd när jag är hos Maria! Hon bjuder alltid på god mat och tar hand om min lilla busunge. Du är bäst gumman!


Är så tacksam över mina fina vänner! Tack för att jag har er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar