söndag 23 januari 2011

Sjuk =(

Jag har kräkts hela natten så det blev inget barnkalas för Emilia i dag =( Så typiskt! Jag som hade sett fram emot detta kalaset jätte mycket! Blir så ledsen men det finns ju ingenting att göra åt nu! Emilia är lika lycklig ändå och det är det som är det viktigaste!

Så den här fina tårtan som Sofie har gjort kommer aldrig att bli uppäten =(

Som tur var så hade Emilia kalas för släkten i går! Då fick vi äta denna goda, fina tårtan!

Vi hade alla en jätte trevlig dag och kväll i går! Emilia fick jätte fina presenter och det viktigaste av allt omgavs hon av människor som älskar henne =)
 Hon fick bland annat kläder som vi ska ta med oss till Dubai =) Jag älskar kläder!!!!

Dagen igår började med att mamma och pappa kom på fm och de hade med sig paket till E =).....hon fattar inte riktigt vad det är men blir ändå jätte glad och exalterad och skulle ha med sig paketen i trappan.... sen kröp hon upp och ner i trappan med dem....hihihi!

Här öppnas dem

Mamma hade köpt med sig gott franskbröd som vi alla åt med god aptit
Fredrik och mamma

Morfar Lars och Emilia...mmmm vad gott

Mamma hjälpte mig att fixa inför kalaset....tack mamma du är en ängel, utan dig hade jag inte hunnit!
 Sen kom alla kl 16 och E fick många fina presenter....Tack så mycket!
Tyvärr så tog jag inte så många kort med min telefon i går...men här är ett fotot på Morfar Hans och Emilia.
Emilia helt utslagen efter allt kalasande!

Tog många fina bilder med vår system kamera så jag får se när jag får tummarna los att lägga in dem på datorn =)

Tack för en jätte fin dag!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar