söndag 9 januari 2011

Jobb, jobb,jobb!

Denna veckan har det varit mycket jobb för min del! Det är tredje och sista natten jag jobbar nu! Det är jätte kul att komma in och gästspela lite och framförallt roligt att tjäna lite extra pengar! Det behövs ju alltid!
Pga detta har jag inte haft ork att uppdatera bloggen!
Jag och Fredrik skulle igentligen åkt skdor i fredags men pga att jag skulle jobba sen på natten så blev det ändrade planer. Vi hade en barnfri mysig dag på stan med god mat istället =). Får åka skidor en annan dag.

Emilia har precis lärt sig klappa händerna och göra high five....hihhihihi! Sen har hon börjat säga mamma mer frekvent och mer medvetet! Det gillas!

Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Hihi duktig Milis :) saknar er kraaaaam <3 Cissi o Bella

    SvaraRadera
  2. Saknar er oxå massor! Hur har ni det på tisdag? Puss och kram

    SvaraRadera