tisdag 11 januari 2011

Trött!

Har varit så himla trött i dag! Längtade hela fm tills E skulle sova middag och när hon väl somnade bäddade jag ner mig i sängen och när jag precis hade somnat så vaknade hon....vadå att man blir knäckt! Det var likadant på em när hon skulle sova =( Typiskt att hon skulle sova så lite när jag verkligen behövde sova middag!

Dagen har mest bestått av lek och slappning. Kulle behövt städa men det har jag gjort nu i kväll i stället. Det är så mycket lättare att städa när hon sover.

Har diskat ett berg av disk som jag igentligen hade tänkt sätta i den nya diskmaskinen. Den gamla är tyvärr i sönder så vi köpte en begagnad på blocket. Men smarthuvudena vi tänkte inte på att diskbänken sitter fast ovanpå den gamla diskmaskinen så om vi drar ut den så förstör vi bänken och kaklet!!! Hur f....n tänkte de förra ägarna?!!!! Jag blir galen! Ibland känns det som allt går emot en! Så jag fick ju snällt diska!
Så de som ska hyra huset får tyvärr vara utan diskmaskin! När vi kommer hem från Gran Canaria så är planen att vi ska renovera köket så då äntligen får jag min diskmaskin!!!! Gud vad jag saknar dig!!!

E leker!
Problemet är att hon leker jätte fint så fort jag är i samma rum men så fort jag går då börjar hon gnälla och ska upp i min famn.....hmmm!



Dax för lite lunch
Hahahahaha! Mitt lilla charmtroll!

När mamma slutade jobb hämtade hon upp mig och Milis så åkte vi till morfar.
Morfar kommer inte ut med sin bil för att ta sig till en frisör så mamma skulle klippa honom! Det var första och nog sista gången hon fick göra det =)......hahahahah jag dog av garv! Det var det roligaste jag sett på länge! Men till slut blev det ändå hyfsat bra! Ni skulle sett henne med saxen i högsta hugg....hahahahahaha!

Morfar och Emilia!

Emilia charmar morfar! Ser ni så fin han är i håret =)!!!!

Fina bruna mamma och Milis!


Kram Kram <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar