tisdag 4 januari 2011

Emilia, Isac och Kevin

Vid lunch åkte vi till pappa och Anita. Anitas barnbarn Isac (3 månader äldre än E) och Kevin (6 år) var oxå där! Så direkt när vi kom var det massa lek som gällde =)

Det var jätte trevligt att vi äntligen fick till en träff när Anitas barnbarn oxå var där! E och Isac har inte träffats sen E dop i maj så det var ju ett tag sedan, och de båda var ju så små då så de brydde sig inte om varandra. Så kul att se dem leka tillsammans! Och när de blir större kommer de få ännu mer utbyte av varandra och det ser jag fram emot!

Isac och Emilia

Glad!

Hej, Hej!

Kevin =) Ett riktigt charmtroll! Han gjorde en pärlplatta i hjärta till mig.....så gulligt!

Massa lek och bus!

E använder en palymobil gubbe som napp....hahahah

Dax för god fika.......jag var duktig och hade med mig nyttigt bröd så det blev inga goda bullar för min del.

E får bulle....och det gillas =)

Anita och Morfar Hans

Skojar med E!

Tack för en super trevlig dag! Det får vi göra om snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar