onsdag 19 januari 2011

Idag är ingen vanlig dag.....

......för i dag är det Emilias födelsedag! Hurra Hurra Hurra! 


1 års-dagen till ära så måste man ha rosett fastän man inte har så mycket hår =)


Tänk att vår lilla tjej har blivit 1 år! Fattar inte var tiden har tagit vägen! Men det sägs ju att har man roligt så går tiden alldeles för fort!
Det är det bästa året i mitt liv! Tack världens finaste Milis för att du finns och förgyller våra dagar!!!
För ett år sedan hände det mest fantastiska jag kan tänka mig...men det var även den värsta dagen i mitt liv....trodde jag skulle dö så ont jag hade men det var värt all smärta i världen för vi fick den finaste gåvan i världen!
Kärleken till dig Emilia är obeskrivlig!

Dagen började med att vi sjöng för Emilia (ingen finsång men hon tyckte det var bra för hon sken upp som en sol) sen fick hon så klart paketer och det var spännande!


Nyvaken

WOW vad är nu detta?!!!!

Ooooohhhh
ETT TROLL!!!!!!!
Så här glad blev jag =)!!!!!


'
Fick även mini visp och stekspade osv till mitt kök


Här leks det med de nya leksakerna!

Efter lunch gick vi till morfar Kalle. Han blev sååå glad över att träffa 1-åringen
Köpte med mig fastlagsbullar...mmmmm...Emilia fick oxå smaka så klart!

Gott!

Busar med morfar Kalle

Börjar bli trött! Efter en liten stunds sång av morfar så.....
...somnade Emilia i hans famn.....naww!

På eftermiddagen kom mamma och pappa för att träffa 1-åringen och de hade med sig presenter till E =)
ännu mer paket.....
snörena är oxå fina

Fick en jätte fin picknick korg i tyg med massa godsaker i! Den blev populär direkt!
smörgås

Ohhhhh !!!!


Fick jätte fina rosetter med kardborrband så de kan fästas i det lilla hår hon har....hihihihihi...så sött!!!
Gullunge!

Även vi blev bortskämda för mamma gjorde hemmagjorda hamburgare till kvällsmat!

Som ni ser så har Emilia haft en alldeles underbar födelsedag!

2 kommentarer:

  1. Grattis till mormor och morfars älskling puss puss

    SvaraRadera
  2. Så söt hon är med rosett i håret! :)
    JÄttefina presenter. Ni gav mig en idé om vad jag ska köpa till Leon :) .. lite köksprylar, sånt gillar han.

    SvaraRadera