onsdag 12 januari 2011

Besökt Louise och Lowe!

Träffat söta lilla charmtrollet Lowe som nu är 2,5 månad gammal! Gud vad go han är och han luktar ju så gott! Bebis!!!!
Det är farligt att träffa bebisar för man blir ju själv sugen....men gud vad mycket jobb det är! Men det är det ju värt....men får nog väta lite till =)

Vilket härligt smile!


Louise muter E med russin och det funkade bra.....nu är de bästisar =)

Jag  vill ha mer!!!

Gott 

E leker med Lowes leksaker =)

Det allra bästa och roligaste som finns är att äta själv har E precis kommit på!
Om jag matar henne så bara skriker hon....puh...så det får bli lite kladdigt bara jag slipper allt skrik!
Tror hon satt och åt spagetti i 45 min...det var spännande och roligt!
Så om jag framöver behöver få något gjort som att städa eller diska så är det bara att ge henne en tallrik med spagetti så underhåller hon sig själv ett bra tag utan att gnälla och bli uttråkad....hihihihi!

Det var samma visa nu i kväll så jag gav henne tallriken och efter det kunde jag mata henne utan skrik =)
Jag hade mat överallt efteråt bara =).....
.....Så det fick bli ett bad efteråt!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar