tisdag 18 januari 2011

Äntligen!

Äntligen har öppna förskolan öppnat i kyrkan igen! Som vi har längtat! Jag tycker det är så mysigt och trevligt där och E trivs som fisken i vattnet!

Direkt när vi kom började E leka

Vet inte riktigt vad E gör här....hon ser kanske Gud eller Jesus.....hahaha!

Hej alla barnen här kommer jag 

      
Emilia klappar händerna när vi andra sjunger =)
Hon sitter som vanligt i mitten av ringen och inte hos mig =)




Ett litet filmklipp från sångstunden
Viktig information!...... det är inte jag som sjunger i bakgrunden!


Inne i kyrkan när vi sjunger tryggare kan ingen vara. Under tiden blåser de såpbubblor, så det är det E tittar på =)

E bästis Bella var såklart oxå i kyrkan! Även hon tittar på såpbubblorna!

När vi satt och fikade så blev jag av med E....hihihi....gissa var jag hittade henne....
......i leksaksvasken =)
Titt ut !!!!
Hihihihihi!


I morgon fyller vår älskade Milis 1 ÅR!!!!! Det är det bästa och finaste året i mitt liv!
Tack Emilia för att du är du! Älskar dig över allt annat!


Så nu ska jag slå in hennes presenter......hihihi...så spännande!

3 kommentarer:

  1. Sandra familjenbus!18 januari 2011 kl. 21:11

    Ja! Så fort tiden går :) vilken fin header du har, är det Sofie p som gjort den!! Puss på er!!!

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är , den är jätte fin :) söta bilder på loppan förresten! Puss

    SvaraRadera