torsdag 7 oktober 2010

Allt händer i dag =)

Allt händer tydligen i dag....När jag skulle ge E välling ville hon hålla flaskan själv så det gjorde hon ett bra tag, kanske inte så revolutionerande för andra men som mamma känns det häftigt att hon kan äta välling själv.....hihihihihi!
Många barn blir trötta och somnar när de har ätit upp sin välling men inte E inte, hon får någon slags kick och dansar kang kang i sängen eller rättare sagt någons slags orm lek innan hon stupar av trötthet och till slut somnar. När hon höll på med detta satte hon sig först upp och sen drog hon sig upp i stående ställning helt själv med världens smil, hon var överlycklig och ville göra om det flera gånger! Jag och F kunde inte låta bli att skratta. 



3 kommentarer:

  1. Då är det dags att sänka sängen nu då.. Rätt som det är häver hon sig över kanten...

    Vad duktig hon är... Så många saker på en enda dag... Förstår att ni är stolta föräldrar..

    Kram min fina vän

    SvaraRadera
  2. Precis min tanke... Dags att sänka botten då!
    :-)

    SvaraRadera
  3. Ja nu är det verkligen dags att sänka sängen =)

    Tack Soffan! Du får visa bild på era fina möbler sen! Kram tillbaka till min
    fina vän!

    SvaraRadera