fredag 29 oktober 2010

Tandläkarbesök

Emilia leker tittut =) kl 8 på morgonen


I dag har jag varit hos tandläkaren och tyvärr hade jag ett hål =( Under tiden jag var där passade vår snälla granne "tant" Anneli E. De var på konditoriet och fikade. E åt muffins och drack Mer.......och det tycket hon var toppen =)! 
Mmmmmmmm

När vi kom hem busade och lekte jag och E men hon tröttnade ganska fort på det. Så jag ringde Jenny i mamma gruppen, så vi träffade henne och Inez på lekplatsen så flickorna fick gunga lite. Och det var ju såklart jätte skojigt! Alltid lika trevligt att träffa Jenny och Inez!

Tjihooooooo!

E söta kompis
 Inez!
Jätte glad E


Ett litet klipp från när tjejerna gungar! När E "morrar" så njuter hon verkligen. Hon har en massa konstiga ljud för sig!

kl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar