torsdag 28 oktober 2010

Min älskade Maria på besök!

Min älskade Maria kom på besök kl 10. Vi åt frukost och mös med tända ljus! Vi hade det jätte mysigt! E fick en lära gå vagn och en giraff som man stoppar bollar i av Maria! Tack så mycket gumman!



Här leker E med sin nya vagn......hihihihi så roligt!

Leker med Maria


Fredrik kom och hämtade oss kl 12. Vår bil är äntligen klar efter operation i 15 dagar =) så vi åkte och hämtade den. Sen åkte vi till F jobb och hälsade på! Dessa fina rosa kläderna som E har på sig fick hon av F arbetskamrater när hon var nyfödd så därför passade jag på att ta på henne dessa när vi skulle dit =)!


F skrivbord med massa foton av E och familjen....gulligt! E hade jätte kul på F jobb! Det var mycket att upptäcka och sen fick hon massa uppmärksamhet och det gillar ju E!

Sen åkte jag och E till Ikea och shoppade lite =).....alltså bara lite...hihihihi! Handlar alltid grejor som man egentligen inte behöver men jag tror inte jag är ensam om det! Åkte till Ikea för att handla grindar till vår trappa så att inte E trillar ner. Säkrast så nu när hon kryper och hon är överallt där man inte ska vara om man är 9 månader...hahahahaha! 

Blev inte bara grindar som inhandlades utan handlade även bland annat ett gäng mjukis råttor till E. Hon älskar dessa råttorna =)! Den hon hade sen innan tappade vi nog i Spanien så det var lika bra att handla ett par stycken =) 


E leker med sin nya giraff, den är rolig för den kan man stå upp mot =)!
Nu sover hon sött i sin säng efter en lång härlig dag!

Ta tillvara på varje dag och njut så mycket ni kan!
Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar