onsdag 6 oktober 2010

Var i väg hela dagen i går

Jag och E var i väg hela dagen i går. Först var vi i kyrkan och sjöng och busade. E stod för busandet inte jag =), jag sköte mig ganska bra faktiskt. Det var många trevliga mammor och barn som var där!
Sandra är nere från Jönköping så efter kyrkan åkte vi hem till Sandras mamma och träffade dem där. Kajsa kom oxå! Alla barnen lekte och hade kul och vi vuxna oxå! Det var så himla kul att träffa dem!!! Sandras föräldrar bjöd på jätte goda hamborgare...mmmm. Älskar er tjejer!! Tack för en jätte trevlig kväll!
Sandras sambo Per var så himla snäll och körde oss hem. Kom hem först vid 22.30 tror jag det var. När vi kom hem sov F sött, han snarkade så högt att han nästan väcka hela Afrika....hihihihihi.
Blir tyvärr inga bilder från igår för min kära sambo har inte tömt minnet i kameran än =(.

Snart ska jag och E hem till min faster Carina och mina kusiner. Sååå kul!

E kryper nästan, får inte med sig det ena benet bara, så det blir någonslags hasande när hon ska ta sig fram. Hon vill helst stå så hon är inte så intresserad av att krypa.

1 kommentar:

  1. När jag läser din blogg får jag känslan av att Leon och Emilia hade kommit bra överens :) .. eller så hade de kanske kört över varandra :P Verkar vara två starka viljor och fullt ös på de båda :)

    Sv: Visst kan du beställa tårtor till födelsedagen :)

    SvaraRadera