måndag 4 oktober 2010

Hälsat på jobb.

Jag och Emilia har varit och hälsat på mitt jobb i dag. Man får ju visa upp sitt lila undervärk lite då och då =). Det är ju kanelbullens dag i dag så det bjöds det på....mmmmmm. Vilken tur jag hade =).....eller inte, ska ju egentligen inte äta sånt.

Efter jobb-besöket gick jag och E till babysimet. Fredrik kunde tyvärr inte vara med i dag så jag fick fixa med allt själv. Gjort det en gång innan oxå. Är inte det lättaste att själv duscha och samtidigt hålla ett halt barn och sen klä sig själv och henne. Men allting går, tog bara lite lägre tid.
E var inte på topp i dag. Hon brukar alltid vara jätte glad och plaska en massa men inte i dag. Tror hon var trött. Hon somnade direkt i vagnen när vi var på väg hem.

Blir inga bilder i dag för att minneskortet är fullt i kameran. Håller just nu på att tömma det så att jag kan ta nya foton i morgon. Nu ska jag fortsätta titta på Top model.

 Höll på att glömma berätta att E kan sätta sig upp från liggande ställning och snart kryper hon oxå ser det ut som =)

Sov gott!

1 kommentar:

  1. Ooo vad. Mysigt att bada! Jag och Liam åkte jätte ofta o badade innan tvillingarna kom när per jobbade! Saknar det såååå mycket det var så mysigt! Får hoppas att jag får min op så jag kan ta med honom o bada snart igen!!

    Kram

    SvaraRadera