söndag 3 oktober 2010

Lördag och Söndag

Hann inte skriva något i går så det får bli nu istället. I går på fm kom pappa på besök. Vi drack lite kaffe och han lekte med E en stund. E blev jätte glad när han kom. Känns som hon börjar känna igen honom nu. Det känns ju säkert lite extra i en morfar hjärta när det är så kan jag tänka mig.





När han hade gått åkte jag in till stan SJÄLV! Kändes härligt men ändå lite tomt utan E. Shoppade tyvärr inte till mig själv för det hade jag inte tid med och manen hade nog inte blivit så glad då heller......hihihihi. Handlade present till Fredriks kusin som fyllde 16. 

Efter stan åkte vi och hälsade på Fredriks farmor och innan dess hann vi med ett besök på MC-dolnads. E första besök där.....blev ingen mat till henne......och det kommer dröja många, många år innan hon får äta där. Vi ska försöka undvika det så länge det går.




Det var jätte trevligt på kalaset. E tyckte det var spännande med alla människor. Hon var helt uppe i varv så hon somnade inte fören kl 20.30. Vi hade så roligt så vi åkte först hem kl 24. E vaknade så klart när vi flyttade henne till barnbilstolen men vi tänkte att hon somnar i bilen igen....men inte det inte. Hade jätte svårt för att somna henne när vi kom hem oxå. Jag tror hon somnade kl 01.30......mindre kul. Det var F natt att ta E så jag sov i gästrummet. Så himla skönt att få sova! Men så klart vaknade jag kl 8.30 och kunde inte sova längre.....typiskt att det ska bli så när man väl hade möjlighet att få sova länge. Tänkte gå och vila en stund nu istället =).

Idag ska vi bara fixa lite här hemma....har hur mycket som helst att göra, arbetet tar aldrig slut när man bor i hus. Men det är väldigt mysigt =)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar