fredag 1 oktober 2010

Äntligen fredag!

Nu är det äntligen fredag....tjihooo! Händer inget speciellt i dag, bara skönt att det är fredag och att Fredrik snart kommer hem. Så mysigt med helg så hela familjen kan umgås.
E har varit väldigt mammig den sista tiden, är det fortfarande men inte lika mycket. Jag kan inte låta bli att tycka det är rolig och mysigt samtidigt som det kan vara påfrestande. Jag känner mig speciell och det är en fantastik känsla =)! Fredrik har inte kunnat göra någonting med E på kvällen för hon vill bara till mig men nu verkar det som det har vänt. Hon blir jätte,jätte glad så fort hon ser F och vill till honom och hon blir ledsen när han går på morgon....så gulligt. Unnar verkligen F detta =)!

Just nu sitter E och leker på golvet. Här kommer ett klipp på detta.


 E i sin fina klänning och tajts jag köpt i Ullared



Trött och koncenterad E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar