måndag 11 oktober 2010

Helgen som gått

Har haft en mysig helg med La familja! I Lördags på dagen var jag och F på bio och såg Lyckan, Kärleken och meningen med livet. Det var väldigt lyxigt att gå på bio, var ett tag sedan om man säger så =)! Synd bara att filmen inte var så bra men jag fick ju hålla F i handen i 2 h utan att någon annan skulle ha uppmärksamhet hela tiden =), mys,mys <3! Mamma passade E under tiden. Sen bjöds det på god mat på hemma hos dem på kvällen!

E har inte börjat krypa runt än och det är skönt för oss. Tar bara några steg framåt och sen sitter hon där. Hon har nog inte fattat att hon kommer någonstans....hahahahaha! Hon vill bara stå upp hela tiden. Man kan inte sitta på golvet och leka med henne för då vill hon bara stå och inte leka. Hon försöker ställa sig upp mot allt som finns i hennes närhet. Ibland mindre lyckat =)! I Fredags var jag på Ikea och köpte en back som hon kan stå mot och det gör hon hela tiden =)! Vi kallar henne vår lilla söta duracell kanin!

I går var vi hemma och pysslade och på kvällen bjöd mamma och pappa på mat igen....vadå lyxigt! Vi åt stek mmmmmm, min favorit! Farmor Evy och Morfar Kalle var oxå där. De tycker det är så roligt att träffa E. Hon underhåller hela familjen.....hihihihihi!

I dag är det babysim som gäller, sista gången på denna kursen faktiskt. Vi ska så klart fortsätta med nästa steg oxå =)!

Ja just det jag har går och skaffat mig en IPhone, jätte häftigt tycker jag om jag bara fattade någonting =). F ska hjälpa mig att installera lite olika program och visa mig hur den fungerar så det blir nog bra. Jag kan ringa, skicka sms och ta foto i allafall =)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar