torsdag 2 december 2010

Älskar livet som mamma!

Finns inget bättre än att få umgås med min underbara Milis hela dagarna! Vilket privilegium! 
Bonus är att jag och E har underbara vänner omkring oss som förgyller våra dagar!


I dag har vi varit på öppna förskolan. E busade runt som vanligt! Hon var konstigt nog mycket lugnare i dag än vad hon varit de andra gångerna. I dag satt hon i mitt knä under hela sångstunden! Det gjorde hon inte sist om man säger så!


Alla ska ha samma leksak =)
Söta Bella!  
Grattis Bella på 11 månaders dagen!!!!!

E myser med Bellas söta mamma Cissi!

Det tråkiga är att det är bara 2 träffar kvar på öppna förskolan =( sen får vi underhålla oss själva fram till vecka 4! Tur att jag har så roliga vänner!


Klappar fint

E och B försöker fånga regnbågsduken som sveper över deras huvud
Går inte riktigt som de hade tänkt

Våra favisar!

E på första parkett! Hon sitter alltid längst fram och lyssnar på sagan! Hon viftar med armarna så glad hon är! Hon kanske är en blivande präst...hihihi....men jag hoppas på att hon väljer en annan inriktning!


Bella har vält ut alla maracas äggen på golvet....hahahaha....vilken liten busunge =)...ok E hjälpte oxå till!


När vi kom hem kom mamma med en pressent till E! En pulka!!!!!!
Tyvärr snöade det och blåste alldeles för mycket för att gå ut och åka! Får göra det i morgon istället!
Så här glad blev hon för den!!!!
Man måste ju provsitta!


Kl 13 kom Anna (Fredriks kusin) och efter ett tag kom även Maria och barnen! Så kul och mysigt! Vi åt spagetti och köttfärssås som jag hade lagat.
Maria och Victor! Mina två snyggingar!
Sötaste Clara (mini Maria)

<3

Clara pratar i telefon =) 
Den här telefon hade jag när jag var liten

Fina Anna och E myser!
Puss, Puss!!!!!!


Det har varit en toppen dag! Kan ju inte bli bättre när man har träffat alla sina favoriter på en och samma dag =)

3 kommentarer:

  1. Vad fint skrivet gumman, jag älskar också livet som mamma man vaknar med ett leende varje dag (nästan) hahahaha ;) vi är så glada att vi har dig och Emilia också som vi kan leka med.
    Förstår att det va skrivet till alla dina vänner så tro inte att jag tror att det bara va till mig och Bella hahahaha men jag tar åt mig lite ;)

    Känns tråkigt att vi inte kommer ses så mkt nu på nån dag iom jag ska jobba lite :( hörs imorgon

    P&K C&B <3

    Ps. Fan vad dålig alla barnen skämtet va hahahahah men jag garvar ihäl mig ändå hahahah

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket sötis!
    Vi är oxå så himla glada att vi har dig och B. Vi har så himla roligt ihop!
    Hahaha...du är så rolig....klart du ska ta åt dig för det var ju menat till er oxå!
    Vi får ses i nästa vecka istället! Ha det så kul på jobb!
    Puss och kram Louise och Emilia <3

    Ps: Jag tyckte det den var jätte bra.....kan inte sluta skratta när jag tänker på den.....hahahahaha....älskar torr humor!

    SvaraRadera
  3. Tack för en supermysig heldag med er två sötisar. Älskar att vara med er <3
    Och köttfärssåsen va supergod!!

    Massa kramar och puss på er <3

    /Anna

    SvaraRadera