tisdag 7 december 2010

Det funkade =)

Tro det eller ej men min nattningsmetod verkade fungera =), vi får väl se hur det går i natt innan jag ropar hej!
 I dag när jag skulle lägga henne så gick det mycket fortare. Såklart protesterade hon men slutade skrika ganska snabbt. Inom 15 min somnade hon! 
I går vaknade hon en gång kl 23 och då tog jag upp henne och hon somnade direkt i min famn sen la jag henne i sin säng igen och hon sov ända fram till kl 05!!!!! Efter det fick hon sova i min säng tills hon vakande kl 07!

I dag har vi varit på öppna förskolan som vanligt!
Vi saknade Cissi och Bella men som tur var så var Jenny och Inez där =)



Inez

Sötisen!!!
Flörtisen!!!!
E favoriter Inger och Jona. Varje gång hon får se Inger så skiner hon upp och blir jätte glad och vill komma till henne!
E förföljer sina favoriter ...hahahaha!!!!

Fredrik har varit jätte,jätte sjuk idag (enl. honom själv....hahahahaha) så det har varit så synd om honom! 

När öppna förskolan stängde följde vi med hem till Jenny och Inez! Flickorna somnade direkt i sina vagnar, så vi mammor fick lite tid att prata och fika! Mycket trevligt!
E har inte varit på sitt bästa humör i dag, så jag tor inte Inez tyckte hon var så rolig! E gnällde mestadels och vill bara vara hos. Man kan ju inte alltid vara på topp =) 



Kl 16 kom min mamma och hämtade mig och vi åkte in till stan utan Milis! Det kändes som lyx att få gå i massa affärer utan E! Men kunde ändå inte låta bli att sakna henne lite!
Jag fick ett par vinterstövlar av mamma och pappa i julklapp.....så glad jag är för dem! De är varma och dessutom fina =). 
Tack så jätte, jätte mycket!
Mina nya skor =)! 
De är finare i verkligheten än på bild enl mig.

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar