torsdag 16 december 2010

Fika hemma hos Anne!

Kl 9.30 i dag var vi hemma hos Anne på jätte god frukost! Hon bor 3 kvarter bort från mig så det var inte så långt att gå. Lill, Eva och Marie-Louise var oxå där! Det var så roligt att äntligen få träffa dem. 
För att göra en lång historia kort så kan man väl säga att de är gamla kollegor till mig och Marie-Louise.
Annes barnbarn Victor och Hugo var oxå där så E fick två lekkamrater =)

Fina Lill och Marie-Louise

Fina Eva och Anne (tyvärr lite suddigt foto)

E leker för fullt med pojkarnas leksaker

Söta Victor och Hugo!

Hugo!
Pojkarna var så himla goa! Jätte snälla mot E!

E äter Hugos rester från en lussebulle.....mmmmm!!!!
Hon är i himelriket =)!

Nu ska jag egentilgen städa men jag vet inte om jag orkar det! Det är det tråkigaste jag vet! Har en dotter som stökar upp och smular ner en massa och dessutom så är vår diskmaskin i sönder =( Men det är väl bara att bita i det sura äpplet för jag vill ju ha fint! Vi ska köpa julgran i morgon....så mysigt! så då har man en extra anledning till att städa så att vi får riktigt julfint!

1 kommentar:

  1. Sv:
    Ja det är inte klokt så fort tiden går.. Tänk, snart fyller våra små ett år!! Helt galet.
    Men man har en hel del foton att titta på och minnas :)

    Leon hade en extra tumme när han föddes.. :P .. utan ben.. Så den skar de bort när han var två veckor, och sydde nått litet stygn, så därför hade han bandage. Lille plutten

    SvaraRadera