torsdag 9 december 2010

Avslutning på öppna förskolan

I dag var det avslutning i kyrkan på öppna förskolan. De öppnar igen v 3. Hur ska jag och E stå ut? Vi älskar verkligen att vara där!
I dag var allt som vanligt igen. E var överallt och ingenstans =). Hon brydde sig inte alls om mig. Det är så kul att se =) för det är ett täcken på att hon känner sig trygg och tycker det är jätte kul!

Glad Milis!!!! <3

E och Inez leker med djuren

Inez och E slås om backen =)

E söta kompisar Isabella och Inez var oxå där och deras trevliga mammor =)

E myser med sin favorit Inger (det är hon som leder sångstunden).
E gillar verkligen Inger! Så fort hon får syn på henne så blir hon jätte glad och vill till henne. Hon till och med förföljer henne vart hon än går....hahahahaha...så gulligt!
E sitter satt hos Inger under hela sångstunden. Hon ägnade inte ens en blick åt mig =)

E och Inez


Bellabus och Emiliabus =)


Bellas mamma Cissi är så jäkla rolig! Hon är en sån spontan person som inte alltid tänker på vad hon säger....hahaha!
 Inne i kyrkan vid altaret så finns där två låga fönster där de hade ställt de tre vise männen. Perfekt höjd för alla barnen att dra och slita i. Så Cissi frågar hon som har hand om det (Therese): Ska jag ta bort GUBBARNA som står i fönstret.....hahahahaha...då säger Therese: Du menar de visa MÄNNEN eller?.....hahahaha.....alla som satt där skrattade så vi höll på att dö! Dagens bästa!!!!!

Efter kyrkan bar det av till stan till min frisör. Så nu är jag fin i håret. Fick ingen barnvakt till E så hon fick vara med. Det var lite jobbigt men det gick ändå ovanligt bra =)

Kramizar!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hahahahahah jag bjuder på den :) det är en TYPISK Cissi grej det där! Emilia e så gullig på bilderna <3 vi får ses nu i dagarna gumman. Nu ska jag dricka vin hahaha

    puss o kram ses på stan :)

    SvaraRadera
  2. Tack för det =)!
    Du förgyllde iallafall min dag =)!
    Drick massor av vin!!!!
    Puss och kram vi ses i byn =)!!!!!

    SvaraRadera