onsdag 29 december 2010

Lek, fika och middag!


På fm myste och lekte jag och E med hennes nya leksaker! En populär leksak är det här pianot.....mindre roligt för oss föräldrar att höra på det ljudet hela tiden....men ändå tycker jag om det för det uppehåller henne en stund när man tex ska laga mat.

Man kan spela med händerna....
och med hela kroppen.....
och med fötterna......hahahaha

Den här fina gåvagnen fick hon i julklapp....den är jätte rolig för att man kan lägga i grejer och pocka upp om och om igen!


På eftermiddagen åkte vi och hälsade på morfar Kalle och fick god fika =)
Leker med två clementiner

Hahahaha....clementin försäljare!!!
E myser med gammelmorfar!
Det var så kul för vi tittade på en massa gamla kort, så jag fick med mig en hel hög hem på mig själv när jag var barn och bebis!


Kl 19 bar det av till Höllviken på middag hos Fredriks moster och hennes familj!
E fick en jätte fin kanin och en leksaks spann som man ska lägga olika klossar i
F söta kusiner Greta och Per!

F faster Stina och hennes man Tomas!

E farfar Peter!

Det var en jätte roligt julklapp tyckte E.......hon tyckte den var så rolig att hon lekte med den hela kvällen! Som hon skrattade när Bodil och Peter hjälpte henne att ta i kossarna =)

Det bjöds på jätte god middag och trevligt sällskap!
E var på sitt bästa humör och charmade alla =)!

Bodil ger E välling....
.....efter det somnade hon som en stock! Hon vaknade inte ens när vi skulle bära in henne från bilen när vi kom hem. Nu sover hon sött i sin säng och det ska jag oxå göra nu =)
Tack för en jätte trevlig kväll!
Kramizar! 

2 kommentarer:

  1. Sååå mysigt ni hade det ;) Jag hade styrelsemöte och lite att fixa hemma så därför jag inte va med, men vi får träffas snart igen. Får ta den där parmiddagen sen en helg ;)

    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  2. Hej sötis!
    Vi hade det jätte trevligt! Stina berättade det....vi saknade er ju =)
    Vi får ses snart i stället! Vi får boka in en helg så att det blir av!
    Gott nytt år gumman!
    Kram kram

    SvaraRadera