tisdag 28 december 2010

Måndagen

I måndags på fm var det mest lek. E lekte med sina nya leksaker....så kul med nya saker!


E lägger pussel.....eller hon lekte nog mest med pusselbitarna =)
Milis minen =)......jag älskar den....skrattar lika mycket varje gång hon gör den!
Sen måste man ju smaka på pusselbitarna oxå såklart! De var si så där goda....hahahah!
Lägger pusselbitarna i sin nya vagn....


Vid lunch körde vi in till stan för jag behövde vaccinera mig inför vår Dubai resa. Fick vänta säkert i 40 min innan det blev min tur.....inte det roligaste med en aktiv liten E som inte vill sitta still. Det var alldeles blött på golvet så jag kunde inte släppa ner henne. Men som tur var så var där en snäll tant som försökte underhålla E hela tiden =)
Sen träffade vi Cissi och Bella på en fika i stan. Jag åt en god bagel på mitt favorit ställe Bageri Cafet !

Det blev nästan en heldag med Cissi och Bella....nice! 
Planen var att de skulle komma till oss på en kvällsfika så att tjejerna fick leka lite och vi vuxna fick umgås......men det slutade med ostbricka och ett par glas vin......mycket trevligt! Cissi och Stoffe är så himla roliga! Cissi är i samma klass som min fina SPONTANA Maria....hahahaha! De får en alltid att skratta!

Bella busar på E rum! Här har hon precis varit uppe och klättrat på Barbafin och tagit ner grejer från fönsterkarmen....ojdå....hahaha...men som tur var gick det bra, inga blåmärken!
Här leker de med E skor
Upp och ner, upp och ner! 
Tänk vad kul man kan ha med en sko och en trappa!

E första bästa kompis! <3<3
Nawww är de inte söta?!!!!
Klapp, klapp!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar