onsdag 1 december 2010

Äntligen blev det av.......

Jag och Linda har försökt träffas flera gånger men har inte blivit av för antigen har E varit sjuk eller så har Melissa varit sjuk, men nu äntligen fick vi till det =)
Det var jätte trevligt att träffas! E var förtjust i Melissas leksaker! Alltid mycket roligare med andras leksaker! E var som en ångvält eller rättare sagt som en duracellkanin hemma hos Linda och Melissa. Så jag tror att M var lite rädd för E ett tag...så sött! E har lärt sig av sin kompis Bella att man ska vara tuff och att det är roligt att ta andras nappar så E tog M napp hela tiden....det tyckte M var mindre kul! Hoppas Linda och Melissa vill träffa oss fler gånger trots detta!


Vackra Linda med två söta små tjejer 
Här försöker E ta M napp!
Söta, sötaste Melissa! E är avundsjuk på M fina hår!

E leker med M leksaker....så kul!!!!

E äter papparkaka......hon var i extas! Hon hade pepparkaka överallt. Hade inga extra kläder med mig så jag fick byta kläderna när vi kom hem för de var fulla av pepparkaka!
Mmmmmmm

Leker på M rum. Där fanns ett jätte fint iglo tält som E tyckte var roligt att krypa in och ut ur! Men roligast verkade den här simringen vara. Tror jag skulle garva ihjäl mig när hon satte den på huvudet och inte fick av den. När hon drog i ringen så trillade hon framåt. Hon förstod inte att hon skulle lyfta den över huvudet, istället drog hon den framåt! Hahahaha vilken taskig mamma hon har som skrattar åt henne!

Tack Linda och Melissa för en trevligt besök hos er! Det får vi göra om snart igen!

E var helt slut och somnade direkt i vagnen på väg hem. Inte konstigt så som hon höll igång!

Vi hann inte vara hemma så länge förrän jag och Cissi pratat i telefon och bestämde oss för att träffas. Vi hade jätte trevligt som vanligt! Blev bjuden på god ungsbakad falukorv med mos...mmmmm! Vilken lyx!!!
Flickorna var lite trötta så det var en del gnäll men lite lekte de tillsammans!
E skulle ju såklart ha Bellas nappflaska
Bus, bus!!!
Alla barnen hade hår utom Emilia och Bella men de är coolat i bunkeflo ändå!!!!


Sötaste och finaste Bellis!!!!!!

E har ingen chans mot Bella....hahahaha! Ser värre ut än vad det var. Tror det var här Bella försökte krama och säga något till E....naw!

De ska ha varandras leksaker hela tiden! Känns som de jävlas lite med oss för när vi är i närheten så småbråkar de men sen när vi inte var i närheten så lekte de jätte fint tillsammans =)


Tack mina två sötisar för en jätte trevlig kväll! Ses i morgon kl 10 eller ska vi säga kl 10.30 redan nu Cissi....hahahahaha (internt skämt)

2 kommentarer:

  1. Aaaahahahaha som jag skrattar nu är ja läste ska vi säga 10.30 redan nu ;) hahahah. Det va mysigt att ha er här igår hihihi.

    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Det var så lyxigt att bli bjuden på middag =)!
    Jag hade ju faktiskt fel.....du kom ju redan kl 10.15....så jag får väl be om ursäkt...hahahaha!
    Kram gumman

    SvaraRadera