fredag 3 december 2010

Emilia åker pulka för första gången

E tyckte det var jätte kul, speciellt när hon fick åka fort.....då skrattade hon jätte mycket =) Hon skulle ta i snön hela tiden och så drog hon av sig vantarna så jag hade ett jäkla bry med att ta på vantarna i ett kör! Ville ju inte att hon skulle frysa.


E på väg till min morfar Kalle

Efter besöket hos morfar var hon helt slut och lyckades somna i pulkan....då måste man vara väldigt trött för det såg inte precis bekvämt ut =)....som jag skrattade åt henne!

På kvällen var vi på middag hos två vänner. Vi hade supertrevligt =) kom inte hem förrän kl 01 och då vaknar såklart E och är vaken ända fram till kl 03! Sen vaknade hon kl 06 igen så det blev 3 härliga timmars nattsömn =). Har dock sovit en stund på fm och på em. I natt är det min tur att sova =). Är så himla trött så jag ska faktiskt går och lägga mig nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar