söndag 12 december 2010

Lördagen

I Lördags vaknade jag kl 12...så himla nice! Tror jag sovit i samma ställning hela natten för jag kände mig lite stel. Det konstiga var att jag inte var ett dugg bakfull, jag som var rädd för det! Så skönt att slippa.

När jag lite senare skulle lägga mig ner i soffan så sa det pang och jag kunde nästan inte röra vänstra sidan av kroppen. Värsta nackspärren fick jag =(
Hade så ont så jag nästan började gråta. Smärtan gick upp i nacken och ut i armen!
Det första jag tänkte var att jag kan ju inte ta hand om E! Men som tur är har jag snälla föräldrar som ställer upp! De kom och hämtade mig och tog hand om både mig och E! Mamma masserade mig och jag tog några värktabletter! Blev något bättre efter det! Mamma bjöd på god stek mmmmm min favorit mat! E sov hos mamma och pappa och jag sov i egen säng! Så skönt! Känner mig så utvilad.


E blinkar
Mmmmmm

Att leka under bordet är det bästa som finns =)

Tack mamma och pappa för att ni är så underbara och världens bästa!
Älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar