torsdag 30 december 2010

Tiden går alldeles för fort!

I dag har jag och E inte gjort något speciellt men dagen har ändå gått så fort!
Tycker bara detta året har gått alldeles för fort! Tänk att min lilla tjej snart fyller ett år!!! Kan inte fatta det riktigt! Tyckte inte det var längesedan jag hade en 2,4 kg bebis i min famn....gud så liten hon var då! Älskade lilla Milis! Älskar dig så att det gör ont! <3

Hahaha...vad är det för min?!

E chillar med pappa framför TV:n

Vår lilla gladis!

I går så välte E granen två gånger! Som tur var så fick hon inte den över sig! Så nu är granen lite ving och kulorna hänger lite huller om buller....hahaha!
Man kan inte lämna E själv i många minuter innan hon hittar på hyss......välter hon inte granar så klättrar hon på saker eller pillar på sånt hon inte ska pilla på!
Det har hon fått efter sin pappa och inte efter mig! För jag var som en ängel när jag var bebis ;-)

I morgon är det Nyårsafton och då är det party!!!! Tjihooooo!
Önskar er alla ett Gott Nytt År!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar