tisdag 16 november 2010

Sovit gott!

I dag mår jag toppen för jag har fått sova hela natten =) Kan det bli bättre? Fick till och med sovmorgon för när E sprang rundor i sin gåstol så passade jag på att sova lite i soffan....till kl 8! När hon är i gåstolen så kan hon inte hitta på något bus som hon annars gör nästan hela tiden. Hade inte kunnat sova om hon kröp runt på golvet. Hon lätt mig sova en hel timme utan att bli otålig i gåstolen =)!

Sen var det dax för frukust och E fick sin favorit furkust, Yoghurt och smörgås.......mycket bättre än gröt!


Mmmmmmmm

Äter smörgås, då är man så här koncentrerad 

Kl 10 bar det av till kyrkan. Vi var först av alla och ett tag trodde jag att det bara skulle bli jag och E men efter ett tag kom det fler och fler mammor och barn!


Träffade en jätte trevlig mamma i dag! Det är alltid lika kul att träffa en person som man klickar direkt med! Våra döttrar är lika gamla, vi bor nära varandra och verkar ha samma humor. En glad tjej och det gillar jag =)! Kul!


Emilia och hennes nya kompis Bella (Isabella)

De verkar ha samma intressen =)....båda gillar att leka vid spisen!



Det första E gjorde när vi kom in i leksalen var att krypa till spisen. 




E var helt vild i dag. Hon satt inte still en sekund =). Under sångstunden var hon överallt. Det jobbiga var att hon hade spanat in en leksak som en liten mindre bebis satt och lekte med. Den ville hon absolut ha. Vet inte hur många gånger jag flyttade henne bort från bebisen.....hon gav ju aldrig upp ( jo till slut lyckades jag avleda henne med en annan leksak....puh!!!
Hon är för go!!!!!
E var helt facinerad av dockan Jona. Dockan går runt till alla barnen och frågar vad de heter och sen sjunger om dem =). E blev jätte glad när hon fick se dockan, hon skrattade och gjorde glädje skrik! Efter han hade varit hos E så förföljde E Jona runt när han sjöng för alla de andra barnen =)...hahahahaha!
Attack!

Efter kyrkbesöket lämnade jag E hos "tant" Annelie som var så snäll och passade E medan jag var hos tandläkaren och lagade två hål. Usch vad dyrt.......tänk vad mycket jag hade kunnat shoppa för de pengarna istället =)

Kramizar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar