fredag 26 november 2010

Julpynt...hahahahahaha


Hahahahahaha.....alltså jag dör av skratt! Jag har nämligen en sambo som är galen i julpynt! Så nu är han i full gång och pyntar med en massa tomtar och ljusstakar! Jag är inte lika förtjust om man säger så!!!!!!!!!!! Jag vet en till som kommer bli överlycklig i morgon när hon vaknar....hihihihi...ska bli spännande och se hur hon reagerar!



Den här tomten som lyser upp hela kvarteret är såklart F favorit! Vem vet vi kanske kommer få vara med i grannfejden....hahahahaha...tor nämligen inte grannarna är lika förtjusta!


Lite fler tomtar


Trevlig första advent!

3 kommentarer:

  1. Hahahahaha naw vad fint han har gjort ;) det va ju inte dom små tomtarna heller hhih. emilia kommer nog tycka det är jätte spännande :) kram Cissi

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är jättefint, älskar tomtar och ljus. Kram Eva L.

    SvaraRadera
  3. Emilia gillar det och det är det som är huvudsaken =)
    Tack så mycket Eva! Hoppas allt är bra med er!
    Kram Kram

    SvaraRadera