måndag 22 november 2010

Bus och mys med Bella!


I dag har jag och E varit hos Bella och Cecilia. Flickorna blev jätte glada över att se varandra. E kröp efter Bella vart hon än gick =). Tur att barnen underhöll sig själv så bra för jag och Cecilia hade nog inte så bra koll på dem för vi var så uppe i att prata massa skit =). Klart vi hade koll men man hörde dem nästan inte för det lekte så fint =)! 
Jag och Cecilia hade jätte kul! Det som är bäst med Cecilia är att hon nästan är lika högljud som mig.....hahahahaha....det gillar jag =). Sen så är vi lika bra på att prata!


Klapp klapp


E provar Bellas gåstol. Den var ju mycket roligare än hennes såklart =)
Bella kan gå själv så hon hade ingenting emot att E lånade hennes gåstol....hihihihi!!!!

Har inte varit på babysim på 2 veckor för E har varit sjuk och föra gången blev det inställt för att det var för kallt i poolen. Men i dag blev det äntligen av! Direkt när E fick se poolen blev hon överlycklig och hade massa glädjeskrik för sig! Hon tycket det var jätte kul att simma=). I dag dök E från kanten och det gick jätte bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar