måndag 1 november 2010

Emilia vaknade kl 05.40 =(

Min kära dotter vaknade kl 05.40 så man fick snällt stiga upp! Pigg som en lärka var hon dessutom. Höll henne vaken en timme extra i gårkväll just för att hon inte skulle vakna så tidigt pga tidsomställningen, men det gick inget bra! Som min vän Jessica sa: Det kallas föräldramisshandel eller? Hahahahaha!
Tänkte att hon kunde gå i sin gåstol så att jag kunde blunda några minuter i soffan men inte det inte!!!! Nej hon bara skrek och ville att jag skulle leka med henne på golvet. Om jag satte mig i soffan så bara skrek hon! Så nu har vi lekt i nästan 2 timmar. Så när det är lagom för henne att sova middag så måste jag fixa till mig och packa med mig lite saker till stan =).....hahahaha....det är bara att njuta =)!

Ska träffa Sandra&Anton och Malin i stan kl 12 för lite fika och shopping! Fredrik ska ha Sixten så jag kör med vår bil.

Kl 17 är det dax för babysim igen! Steg två i utbildningen! Längtar! Det är jätte roligt med babysim framförallt för att E tycker det är så skoj!


Nu sover hon söt! Och kl är 8.00, så nu ska jag passa på att fixa lite!
Hej så länge!!!!

2 kommentarer:

  1. Ja, det hade varit kul :)
    Kajsa är ledig på fredagar, så vi kan ju se om det är nån fredag som passar oss alla. Jag och Leon brukar inte ha något inbokat då.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Jobbigt när de små liven har lite svårt att anpassa sig när klockan vrids tillbaka..
    Vi har inga planer på Malmö än så länge... Kommer fira jul här uppe.. Men vi kan ju kanske planera in nåt i början av nästa år??
    Emilia har blivit så stor... och vilken godbit hon är....
    kram

    SvaraRadera