söndag 21 november 2010

Jobbar i helgen

Jag har jobbar i helgen och det kändes riktigt bra =). Det är kul att komma in och gästspela lite =). Det har varit två ganska lugna nätter på kirurgen! Inte för mycket och inte för lite att göra, alldeles perfekt!

Det bästa med att ha jobbar är att jag har sovit hemma hos mina föräldrar och jag har fått sova 7 timmar i sträck utan att en liten Emilia som har väckt en stup i kvarten! Helt fantastiskt underbart!!!!!

Men jag har ju längtat ihjäl mig efter henne. I lördags vaknade jag kl 16 och körde direkt hem för att jag skulle hinna träffa henne en liten stund innan det var dax för henne att gå och lägga sig.

 Hon blev jätte, jätte glad när hon fick se mig! Oooooo vad det värmde mitt hjärta!


I lördags kom mamma och pappa och hälsade på en stund på kvällen. E satt fint endast en liten stund hos morfar Lars sen fick hon myror i brallorna hihihihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar