måndag 29 november 2010

Våra favvisar på besök!

I dag fick vi besök av våra favvisar Cissi och Bella! De kom trots snöstormen..... hihihihi och det var både jag och E jätte glada för! Vi har alltid lika trevligt! Vi har känt varandra i typ 2 v tror jag men det känns snarare som om vi känt varandra i 10 år! Flickorna är så söta ihop och vi mammor har såååå roligt! Vi har samma humor så det blir mycket skratt, vi tänker lika, pratar lika mycket, har samma värderingar och det bästa av allt är att Cissi älskar slager musik precis som jag........hahahahahahah! När vi träffas så är det nästan så att man skulle behöva räcka upp handen för att få sin röst hörd....hahaha! Vi pratar nästan i munnen på varandra...hihihi....men det gillar jag =)

Våra små busungar hälsar på varandra =)
Bella vill ha E napp.....hahahahaha! Jag tror hon är besatt av E nappar för det är bara dem hon vill ha, inte sina egan...hihihihi!

Här får hon E andra napp =)
Söta Bella på äventyr!

Tjejerna ska ju såklart göra samma saker! Om Bella äter kex så ska E oxå göra det! Går Bella i väg så kryper E efter! Tror E ser upp till Bella för att hon kan lite mer och är lite tuffare än vad E är! Hahahaha kan ni tänka er! Ni som känner E vet att det är full rulle på henne så då kan ni tänka er =)! Så gulligt!
Ni kan ju förstå att jag hade kex överallt....hihihi!
E vill oxå stå upp =)




När de hade gått så gjorde jag oss iordning för att sen ta bussen in till stan för att gå på babysim! Väl inne i stan, sittandes på Mc-donalds för att ge E lite mat innan simningen så får jag ett sms av aquababy att det är inställt pga att det är för kallt i bassängen! Detta är 2:a gången på 3 veckor! Gissa om jag blev förbannad! Så J...la irriterande! Kan dom inte kolla det lite tidigare på dan så man slipper ha massa bekymmer med att ta sig in till stan och fixa och trixa med mat och sovtider så att hon ska vara mätt och utvilad inför simningen! Jag är så arg!!!!!! Så när man försöker ringa till dem så svarar de inte!
Men, men livet går vidare som tur är!


Ringde F som hämtade oss i stan och sen bar det av till olika skoaffärer för att försöka hitta ett par vinterskor till E! Hittade först ett par jätte fina Goretex skor som kostade 799....helt sjukt vad dyrt för ett par barnskor i stolek 20!!!!! Åkte därefter till skopunkten och hittade ett par för 200 kr! Inte samma kvalitet såklart men det funkar än så länge då hon bara ska ha dem för att hålla sig varm och hålla väta ute. Hon går ju inte än! Det komiska är att hon i kassan nog slog in fel pris för vi gick hem med ett par vinterskor och två inne skor för 119 kr!!!! HAHA!!! Så är skorna inte bra så kan man ju köpa nya med gott samvete =)!


Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Du har så fin blogg vännen, jag skrattar alltid högt för mig själv när jag läser den hahahahah. Tack för igår ni hade dte jätte fint hemma hos er :) Nu ska jag iväg och bli hel igen hihi men vi ses ikväll :D

    Ha en super dag puss o kram <3 Cissi o Bellis

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket gumman! Kul att man kan glädja någon hihihihi =)
    Tack själv för i går, alltid lika trevligt att träffa er!
    Hoppas naglarna blev fina =)
    Ses i kväll!
    Kram kram <3

    SvaraRadera