fredag 26 november 2010

Övningsgår

E övningsgår!

I dag har vi bara varit hemma. Jag har städat i stort sett hela dagen för i morgon ska jag ha fest! Ska bli jätte kul! E har sköt sig jätte bra och hjälpt mamma och städa =). När jag hade dammsugit nästan hela huset så pajar den såklart! Vadå att man blir knäckt! Men som tur är har jag en snäll granne så jag fick låna deras dammsugare. Så nu finns här inga dammkorn länge......det finns ingen skönare känsla när man äntligen sitter i soffan och bara njuter av att det är nystädat.

E har blivit så gosig! Det har hon inte varit tidigare. Nu kan hon komma till en och lägga huvudet mot en och ligger så en stund och så myser hon! 

På natten när hon vaknar av att hon tappat nappen så kunde jag tidigare bara ge henne nappen och håla en hand på henne så somnade hon om (för det mesta) men nu funkar inte det längre. Nu ska hon komma upp till en och ligga på mitt bröst och så ska hon gosa in fingrarna i halsen på mig...naw....sen somnar hon nästan direkt! Om det händer många gånger på en natt kan det bli lite jobbigt men annars är det bara mysigt och jag njuter varje gång =) Det bästa är att hon inte längre är uppe flera timmar per natt för nu somnar hon nästan direkt så fort jag tar upp henne =)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar