torsdag 18 november 2010

Äntligen träffat Lowe!

Emilia var feberfri i morse så vi behövde inte ställa in besöket hos Louise och hennes fina Lowe som nu är 3 v gammal. Så nu äntligen fick jag träffa honom! Jag hämtade upp Sandra&Anton som som oxå följde med till Louise för att få se underverket!
Stolt mamma till Lowe

Jag myser med Lowe! Bebisar luktar fantastiskt gott! Kunde inte sluta lukta på honom så nu tror jag att jag har drabbats av bebissjukan! Jag blir ju jätte sugen på en till =)! Men det får nog vänta lite till =)

Gud så liten han är! Kommer inte ihåg att E har varit så liten och då vägde hon



ändå minst ett kilo mindre än vad Lowe gör =) 
Vilka små söta händer!

En rolig överraskning vara att Sussi och Liva som Lill tjejen nu antagligen ska heta kom också till Louise&Lowe! Så nu fick jag helt plötsligt turen att gosa med två bebisar på en gång! Så då förstår ni kanske varför jag blev bebissjuk =)

Fina,söta och underbara Livia! Jag tycker det är ett jätte fint namn men det är tydligen inte riktigt bestämt inu att hon ska heta det. Det söta är att hennes föräldrar har provat att kalla henne det nu i 2 dagar för att se om det känns rätt! Och de har inte riktigt bestämt sig än. Så vi får väl se =)....hihihihi så gulligt!
Här ser man hennes fina smilgropar! Jag är nästan lite avundsjuk för jag har alltid önskat att jag hade det för att jag tycker det är så himla fint!

Jag hade turen att E och Anton underhöll varandra ett bra tag medan jag fick mysa med Lowe och Livia!

Charmtrollet Anton!

 Jag hade ingen vagn med mig så E fick långa Lowes kärra och sova i.......hahahaha...det var precis hon fick plats =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar