lördag 13 november 2010

Torsdagen den 11 Noveber....Min 30-års dag!

Tänka sig att jag fyller 30 år! Jag säger som de flesta andra var har tiden tagit vägen? Det har varit 30 underbara år jag har fått vara med om och uppleva! Känner mig väldigt nöjd! Känns skönt att äntligen vara 30 och räknas som en mogen kvinna i sina bästa år....hihihihi!!! Men som sagt i min värld är jag fortfarande 20 år =)!


Min kära sambo Fredrik väckte mig kl 7 med skönsång....hahahaha! Gulligt! Fick en ansiktsbehandling i present =)
Sen löpte fm på som vanligt. Jag och E var i kyrkan på fm. Här kommer lite bilder!







E skulle stå vid spisen hela tiden så jag tror nog att det får bli en sådan till henne i julklapp! 

Inez

E som i vanliga fall är väldigt mammamig skulle helt plötsligt inte sitta i mitt knä när vi sjöng, det var mycket roligare att krypa runt och titta på alla leksaker och alla andra barn =)....härligt! Fortsätt så E!!!!!

När vi kom hem igen så tog jag posten och upptäckte att jag hade fått en massa födelsedagskort i bervlådan =) och ett litet paket =) från min fina vän Åsa! Blev alldeles tårögd! Så fint och gulligt av henne! Blev jätte glad för korten oxå så klart! Och det var även många som gratulerade mig per telefon och på facebook! Så fina vänner och familj jag har! Jag är världens lyckligaste! Tack för  att ni alla finns där för mig!


Detta fina halsbandet fick jag av Åsa!

På kvällen kom Fredriks bror och mamma och gratulerade mig! Sen kom även mamma och pappa med ytterligare en fin present =)....gud vad man är bortskämd! Så det blev ett litet kalas i allafall =)! Fredrik lagade maten och jag behövde inte göra någonting! Satt och njöt av ett gals vin! 


Plötsligt knackar det på dörren och då kommer Dick och Ellin och överraskar mig........gud vad glad jag blev =)! Tack för den jätte fina bloman =)!


Jag hade en fantastik födelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar