onsdag 3 november 2010

Träning!

I dag har jag och E varit hos Sandra&Anton! Det har varit så kul och mysigt! Anton är för go! Han gillar E jätte mycket. E gillar honom oxå men hon är nog just för tillfället lite mer intresserad av hans leksaker =)! E fick klappa deras söta katt Alfons. Hon älskar djur! Sen höll hon på att riva hela deras hem dessutom. Hon ska ju pilla på allt och stå upp så fort hon får en chans....hihihihi!!!
Inte konstigt att Anton är så go som han är för hans mamma Sandra är ju en super härlig person! Äntligen har jag hittat en vän som skrattar lika högt som mig och är lika högljud som mig.....hahahahahaha!!!! Härligt!

Nu ska jag snart i väg och träna spinning med Malin. Nu är det på tiden att börja träna bort extra kilona efter graviditeten =)!

Bilder från i dag kommer lite senare.
Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar