måndag 8 november 2010

Emilia flörtar!

Lite suddig bild men ni ser väl att hon blinkar....hihihihi....så gulligt!
Men hon är inte lika gullig när man ska byta blöja på henne eller ta på henne kläder! Det är nästintill omöjligt, blir nästan gallen emellanåt! Hon vägrar ligga ner och ska bara snurra runt.....puh....man är helt genonsvett när man äntligen är färdig!

De här fina kuddarna valde jag på Vellingeblomman som min pressent när jag fyller år =)! Fick dem i förskott =)

Sen fick jag tabletter och löpare i nästan samma färg =)
Men det dröjde inte länge innan Milis drog ner allt =)

I fredags var vi på XXXLutz när F hade slutat jobb. Där fanns många kök. Men de billigare föll inte mig i smaken. Tyckte bättre om de som var lite dyrare så klart....typiskt! Så vi bestämde oss för att åka till Ikea på lördagen i stället för att kolla även där.
Hittade ett fint vitt högblankt kök som vi nog ska köpa =)! Håller på att planera efter planritning!!! Äntligen nytt kök......längtar! 
Vår diskmaskin har ju gått sönder så jag är lite trött på att diska! Inte lönt att köpa ny om vi snart ska köpa ny igen, så jag får stå ut lite till =)
E hjälper till att köpa kök =) på Ikea



E kryper runder och busar 

E i morse kl 7. Fick faktiskt sovmorgon i dag =)
Blir inget babysim i dag för E är förkyld =(....tråkigt!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar