tisdag 28 september 2010

Bilder från i dag!

 Lottas söta killar (Hannes och Simon) började busa direkt när vi kom.....de ville impa på småtjejerna tror jag!Hihihihihi

Min finaste Jenny och Emilia. Dessa kläderna E har på sig har jag köpt i Ullared

 Söta Lotta och hennes Simon

 Alva på Simons cykel

 Väldens sötaste Alva!

 Emilia ville leka med Alva men hon var lite blyg precis i början

 Alla barnen samlade

 Emilia tyckte det var jätte kul med alla barnen

 Kristina, jag, Jenny Emilia och Alva

 Simon


 Emilia blev alldeles utmattad av att leka så hon somnade i min famn......det är inte ofta det händer....då är man verkligen trött!

 Kärlek <3!!!!!


 Alva klappar Emilia <3!

Alva är oxå trött efter all lek!

2 kommentarer:

  1. Ohhh vad ni är fina allihop!!! Saknar er såå!! Kram kram kram

    SvaraRadera
  2. Saknar dig oxå jätte mycket! Jag har sussi abstinens. Måste komma och hälsa på er snart!
    Hur är det med dig och bebisen?
    Är det skönt att äntligen ha flyttat?
    Kram gumman!!!

    SvaraRadera