söndag 26 september 2010

Söndag!

I dag fick jag sovmorgon! Så min kära man steg upp med E när hon vaknade kl 8.30. Det var längesedan hon vaknade så sent, men jag var ju uppe med henne en timme i natt innan hon somnade om, så det var väl inte konstigt att hon var trött på morgonen.

När jag gick upp vid kl 10 så ser jag att Fredrik har tagit på E en kortärmad tröja. Vi har det ganska kalt så jag frågar F varför hon har det på sig? Då svarar han att det var den enda tröjan jag hittade som matchade dessa byxorna. Då säger jag: För det första så är det pyjamas byxor och pyjamas t-shirt du har tagit på henne och för det andra så matchar det inte alls =).......hahahahaha.....jag säger bra...MÄN!!!!!!!!

Vad tycker ni =) ?


E fick nya kläder på sig och då blev hon så här fin
Kläder från Ullared

 Dessa kläderna handlade jag till E i Ullared

Sen köpte jag denna fina höst jackan =)!


Jag, E , pappa och min bror var och hälsade på farmor och farfar på em i dag. De blev så glada över att träffa E!
 Farfar, Emilia och Anders

Farmor och Emilia. Inte så lätt att hålla E för hon sitter inte still en sekund =)

Kram på er!!!! Sov gott!

4 kommentarer:

  1. Hej hjärtat
    Är din man helt mönster blind o färg blind ;-)
    Men han försökte i alla fall. Ibland undrar jag hur de klarar av att ta på sig själv!!!
    Puss
    //JH

    SvaraRadera
  2. Hej guman!
    Jag tror han är det faktiskt ;-).
    Det undrar jag oxå....hahahahaha
    Puss och kram sötis!

    SvaraRadera
  3. Åh det var ju den där jackan jag menade! :) Så himla fin!

    haha.. Undrar om alla män är likadana, jag vågar inte låta L klä på Leon längre.. Katastrof :P

    Jasså, var det en tratt? :D hihi

    SvaraRadera
  4. Tycker att allt klär en skönhet. Lilla E är ju hur söt som helst oavsett klädval!
    Kul att följa er via bloggen, nu flyttar Eivind och jag snart från Oslo till Klagshamn, vi kanske kan få till en träff?
    Varma hälsningar från din gamla kursare Tina!

    SvaraRadera