fredag 17 september 2010

Tjihoooo!

Tjihooooo i dag ska vi träffa Marina och hennes blivande man!!!!!!! Det ska bli fantastiskt roligt.......som jag har längtat! Det var 2 år sedan jag träffade Marina och nu är hon äntligen hemma i Sverige igen!
Marina är en speciell vän för mig! Hon är alltid glad och har sjukt rolig humor....när vi träffas skrattar vi mest =). Fastän vi inte pratar så ofta i telefon så när vi väl pratar så känns det som om det var i går....och det gillar jag! 
 Hon lyckas alltid få en att må bra!
Tack för att du är min vän gumman!!!!

Vi ska träffas hemma hos Åsa som oxå är en underbar människa!
Jag och E ska ta bussen i em hem till Åsa och hjälpa henne så att hon inte behöver fixa med allt själv innan Marina och hennes man kommer. 

Det ska bli så roligt att få visa upp min fina dotter!!!!

2 kommentarer:

  1. ååååhhh, jag hoppas verkligen att ni får det helt fantastiskt ikväll... Njut och ta vara på den korta stunden ni ses... Hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång ni ses :)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Tack gumman!
    Det var verkligen en fantastiskt kväll! Vi hade så himla roligt!
    kram

    SvaraRadera