onsdag 1 september 2010

Ögonfransar


Just nu sitter E och leker så jag passar på att blogga lite. 
I dag gick vi upp tidigt (kl 7), E vaknade då men vi skulle ändå gå upp den tiden. Var jätte, jätte trött i morse. Har kanske sovit 4 timmar totalt i natt. E har varit jätte orolig. Inte så lätt att vara täppt i näsan och tvunget ha napp. 

Jenny kom och hämtade oss kl 9 då bar det av till Falsterbo för att göra ögonfrans förlängning =)! Tjihooo. Det blev jätte fint. Så nu sitter jag här och viftar med mina ögonfransar =).....hihihi.

När vi kom hem åt vi lunch och sen har både jag och E sovit middag, 1,5 h i sträck. Lyxigt, så nu känner jag mig ganska pigg!
Det har varit en ganska lugn dag i dag. Nu måste jag diska lite....vår diskmaskin är tyvärr sönder. Min favorit syssla är inte precis att diska så jag tycker faktiskt lite synd om mig själv.



Väntar på att Jenny ska hämta oss.

E leker på golvet medan Jenny blir fin




På em gick vi och hälsade på min morfar. Han blir alltid lika glad när vi kommer och hälsar på........men vem blir inte det =). 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar