onsdag 22 september 2010

Emilia sa Mamma =)!

I dag på fm har min finaste och sötaste Maria varit och hälsat på! Hon hade köpt med sig god sallad som vi hade till lunch. Vi drack te och snackade skit =)!
När jag skulle gå ut i köket för att hämta något säger Emilia Mamma....jag lovar och svär att hon sa det, Maria kan intyga! Sen om det var meningen eller inte lär jag aldrig få reda på, men det viktiga var att hon sa mamma =)....hihihihihi

Idag ska vi bara vara hemma och ta det lugnt, skulle egentligen behöva städa men jag orkar inte så jag tänker bara ägna mig åt E. Känner mig så utmattad och trött. Skulle behöva sova en vecka i sträck känns det som =)

I kväll kommer E farmor och hälsar på, det var 2 el 3 veckor sedan vi sågs. Hon har varit i Norge och jobbat. Ska bli kul!

Här kommer lite foton från i dag. Inga fina bilder på mig men känns som om jag måste vara med på några bilder för det är ju om mig och E blogen handlar om =)

E har precis vaknat

Jag har satt rosett runt E huvud, inte i håret =).....hihihihi, sötisen. Vill så gärna att hennes hår ska växa, men det kommer snart!


Gullunge 

Finaste Maria!

Jag och E

Puss, puss min Älskling<3<3<3<!!!

3 kommentarer:

  1. Där var ju jättefina bilder på dig med :)

    Så söt hon är med den stora rosetten, hihi.. Målet är väl att kunna ha en tofs på ettårsdagen eller? :)

    Tycker också att Leon säger mamma ibland :P .. speciellt på morgonen när han ligger i sin säng.. MAMMA mammamammamamma.. nått sånt låter det . . då måste man ju bara plocka upp honom <3

    SvaraRadera
  2. Tack vad snäll du är Sofie!

    Det hade varit jätte kul om hon kunde ha tofs när hon fyller ett =)! Jag hoppas på det =)! Så länge får hon ha rosetter runt huvudet =)

    Naw......de är för goa! Mammamammamamma!

    SvaraRadera
  3. En sådan liten som säger mamma? tror att hon sa pappa faktiskt. Du måste har hört fel

    SvaraRadera