onsdag 15 september 2010

Favorit tjejerna på fika!

E vaknade kl 07 så då fick man snällt stiga upp och se glad ut! Det är verkligen ett energiknippe till dotter vi har fått! Men hon är alldeles fantastisk och är väldens bästa tycker jag så klart! Gud vad jag älskar henne! 
Tack Emilia för att det blev just du!!!! Jag trodde redan jag hade upplevt den största kärleken som finns att uppleva men där hade jag fel......Den fick jag uppleva när E kom till världen ( förlåt gubben) =)!
Hon är så himla rolig.....hon smilar, skrattar och pratar hela tiden. Jag övar henne på att säga mamma men det blir mest mamamamamamama! Hon ska även resa sig mot allt som finns i hennes närhet.....går dock inte så bra alltid!




Kl 9.30 kom mina favorit tjejer Sussi och Jenny på fika! När vi träffas är det ett enda kackel.......om man vill få något sagt då gäller det att vara snabb....i bland får vi köra med handupptäckning....hihihihi...nä men nästan =). Jag som är ganska bra på att prata (det vet alla som känner mig) är den som är pratar minst  i detta sällskap. Vet inte om Jenny och Sussi håller med men enl. mig är det så =)! Vi har alltid lika trevligt när vi träffas!
Tack för i dag tjejer!


Emilia får oxå fika lite

E var jätte snäll och satt och lekte en stund på golvet medan vi pratade i mun på varandra


Bus med Jenny.......tjihooo!

Efter vi ätit goda bullar åt vi gräddbullar........och det ville ju så klart E oxå ha =)! Ni får alla lova att inte säga något till E pappa =)....hihihihi.
Måste nog skylla på att det var mest Jenny och Sussi som tyckte att hon skulle få smaka =).........ok jag oxå!
E tyckte det var jätte gott....men vem gör inte det!


Lite kladdigt!Mmmmmmmmm!!!!!

2 kommentarer:

  1. Oj då,
    här äts det

    SvaraRadera
  2. Nu har hon säkert fått mersmak på gräddbulle. Lite klibb får man stå ut med. Mormor

    SvaraRadera