fredag 24 september 2010

Terrorist på nätterna!

Är lite seg i dag, men vilken dag är jag inte det =). Måste ta mig i kragen och gå och lägga mig i tid. Annars blir jag aldrig utvilad. Inte lätt att vara pigg om man har en liten terrorist på nätterna =).

E sover inte mycket på dagarna heller så det är ju inte att man har turen att få sova middag heller precis. Men vad gör man inte för sina barn =)

Blir mycket skrivande om sömnbrist men just nu är det en stor del av mitt liv. Det vet nog alla som har småbarn. Men det finns så mycket annat som är fantastiskt med E som väger upp allt det jobbiga =)! Vi vill ha minst ett barn till kanske två så det säger en hel del! <3

Det är så kul att se henne utvecklas varje dag. Hon är ett energiknippe och gör mig till världens lyckligaste! Det finns en stor risk att hon blir lika busig som sin pappa var när han var liten. Själv var jag hur snäll som helst =)....hihihihi.

Efter lunch ska jag och E hem till Maria. E får leka med Clara och jag får leka med Maria =)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar