tisdag 21 september 2010

Sovit en hel natt!

I natt har E sovit hela natten =)! Det är lycka =)! Har bara vaknat av att hon tappat nappen men somnat om direkt! Hoppas på en sådan natt till!

E försöker krypa men lyckas inte riktigt så det dröjer nog inte länge tills jag får springa runt efter henne. Hon kommer vara överallt då kan jag tänka mig! Oj oj oj! Jag lär få bra motion då =)....hihihihihi!

I dag har vi varit i öppna förskolan. Det var lika trevligt som alltid! E var helt slut efter 45 min så hon fick sova en stund för att orka vara med igen. Sen var hon på topp igen!
När vi kom hem sov vi en stund och nu har vi bara tagit det lugnt och lekt lite.


E trivs bland alla barnen och leksakerna!


E och Inez


Mitt favorit foto <3


De slåss om samma leksak




E trillade in i bordet när hon satt och lekte på golvet och fick denna bulan =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar