onsdag 29 september 2010

Uppe med tuppen





SÅ.....då var man uppe med tuppen i gen =)! Trots detta känns det ändå ok för jag gick och la mig i nått sånär tid i går. Jag hade massa läskiga mardrömmar i natt........alltid lika otrevligt, vaknade med andan i halsen. Jag brukar drömma mycket men det är väldigt sällan det är mardrömmar, som tur är.

Var uppe en timme i natt och försökte somna E. Hon somnade till slut på mitt bröst.......så mysigt. Fastän jag var trött så njöt jag......det är inte ofta man får chansen att gosa så med henne så man får passa på när tillfälle ges även om det är mitt i natten och man är jätte trött.....mys, mys =) <3<3<3

Idag vid lunch bär det av till Louise R. Sandra och Anton kommer oxå....E blivande kille =)....hhihihi. Ev kommer Sussi oxå, jag håller tummarna för det......saknar henne så mycket!!!!!


Sussi kom....tjihoo!!! Hon är så fin med sin mage. Louise är oxå jätte fin! Tycker det är så vackert med gravida kvinnor! Men när jag själv var gravid kände jag mig inte allts vacker....kände mig i alla fall mig speciell!


 Louise och Sussi

Kristina och Alva kom oxå =)...vilken överraskning.......kul att får träffa dem två dagar i rad!



 Bus i soffan.

Det var någon slags snurr lek som båda tyckte var jätte kul


Alva och Emilia....hihihihi....så söta!

Emilia somnade direkt i vagnen när vi skulle hem. Här sover hon sött på bussen hem.
När vi kom fram i bunkeflo gick vi förbi morfar och han blev jätte glad! Min älskade morfar <3!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar