fredag 3 september 2010

Stolt!

Igår kväll lyckades jag somna E i sin säng =)! Jag gav mig f.. på att jag skulle lyckas! I vanliga fall somnar vi henne genom att gå ut och gå med henne i vagnen  på kvällarna. Kände att det håller inte i längden, att nu är det dax att hon somnar i sin säng. Efter en halvtimmes bökande i sängen och ogillande somnade hon till slut. Jag var hos henne hela tiden och höll en hand på henne. Gissa om jag kände mig stolt sendan! Låter säkert löjligt för vissa men för mig var det stort. Vet inte hur många gånger jag frestades av att ta upp henne! Men jag lyckades!

I dag blir en lugn dag, inget planerat. Tänkte nog mest njuta av dagen och min fina dotter =). Kanske måste jag tvätta och plock undan lite. Sen ska jag försöka sova när hon sover för jag ska jobba natt i helgen.
Blir nog därför inget bloggande i helgen men på måndag är vi tillbaka igen =)!
Kram på er!

4 kommentarer:

  1. JAG minns o förstår den känslan!
    Grattis!
    :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis...känner också igen den, man blir så nöjd med sig själv Bra Louise.Kram

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket =)
    Skönt att höra att ni oxå känner igen det!
    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Ja där ser du :-D Du är sååååå duktig fining <3 <3 <3
    // Jessica

    SvaraRadera