lördag 18 september 2010

Uppdatering från i fredags!

Vi hade så fantastiskt roligt i går! Vi skrattade mest hela tiden. Jag önskade att man kunde stanna tiden....den går ju alltid så fort när man har trevligt.
Innan Marina och Jemez kom så förberedde vi maten och hade det jätte mysigt. Vi kände oss som riktiga hemma fruar, med varsin unge på höften =).
Vi gjorde en Tacopaj och en Broccoli och grönmögelost paj.....mmmmm, det blev riktigt gott! Till efterrätt hade Åsa gjort en fryst cheescake.
E brukar somna vid 19 men jag fick ju håla henne vaken så att Marina skulle får träffa henne. Det var så kul att visa upp henne =)! Sen var E helt slut och somnade i sin vagn kl 20.
Fredrik körde så jag fick dricka massa vin =)......mmmm så gott! 
E vaknade och var klar vaken när vi körde hem kl 02, Fredrik fick henne först att somna kl 04. Själv sov jag som en stock! 

Förbereder pajerna i Åsas fina nya kök!


Emilia leker fint på golvet


Emilia och Molly leker


Sötaste finaste Molly



Emilia ska suga och tugga på allt som kommer i hennes väg


Åsa och Jemez


Vackra Marina och hennes blivande man Jemez! En jätte trevlig och rolig kille!


Jemez, Goran och Fredrik


Åsas söta barn Max och Molly


Mina fina vänner Åsa och Marina <3


Tuffe Goran!


Bus med Molly



Max, Åsa, Marina, Jag och Jemez



2 kommentarer:

  1. Låter, och ser ut, som en härlig kväll :)

    Hur gick det med engelskan? :) Såg att du skrivit på Fb att du va lite nervös.

    SvaraRadera
  2. Det var jätte kul!
    Det gick ändå ganska bra faktiskt....fick ju hjälp av Marina =)!
    Hur är det med er?
    kram

    SvaraRadera