tisdag 7 september 2010

Feber!


Jag har jobbat extra i natt oxå så E har varit hos Maria i dag! Tack Maria du är en ängel! Maria fixade det bra, men jag hade inte förväntat mig något annat! E har varit lite gnällig bara. När jag kom och hämtade henne kl 14.30 kändes hon varm. Vi tog en temp och hon hade 38.5 grader. När vi kom hem tog jag en ny temp och då hade hon 39.2!!! Jag blir ju helt nervös. Men barn har ju högre temp än vuxna när de är sjuka. Har precis get henne en sup. Panodil så jag hoppas febern går ner på det!

Gud vad jag var trött när jag vaknade. Efter lite kaffe hos Maria känner jag mig piggare. Vad skulle man gjort utan kaffe! Nu känner jag att jag har ork att ta hand om ett sjukt barn =)!

Här kommer lite foton som Maria tagit idag!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar